Home » Horeca Administratie

Uw specialist in horeca administratie

Het voeren van een gedegen horeca-administratie kost relatief veel tijd en is complex. Het is echter van groot belang dat de administratie op orde is. De horeca is bij uitstek een sector die extra onder de aandacht staat van De Belastingdienst. Daarnaast biedt een actuele horeca-administratie u handvatten om tijdig bij te kunnen sturen indien de resultaten in negatieve zin afwijken van uw begroting.

Het ondersteunen van een horeca ondernemer vraagt om specialistische kennis van de branche. Immers kostprijscalculaties van uw gerechten en koppelingen met uw kassa zijn van wezenlijk belang voor een efficiëntie horeca administratie. Administratiekantoor Bureau van Rooy heeft deze kennis in huis en ondersteunt u graag bij het inzichtelijk maken van uw cijfers. Ons team van ervaren horeca-administrateurs neemt graag de gehele administratie voor u uithanden en zorgt ervoor dat de administratie u zo weinig mogelijk tijd kost. Uiteraard hebben onze horecacliënten maandelijkse online inzichten in de prestaties van de horeca-onderneming. Onze ervaren horeca-adviseurs kijken mee en brengen pro-actief advies uit.

Tarieven
Het administratieve tarief van onze ervaren horeca-administrateurs is slechts € 48,– per uur. Dit tarief is inclusief professioneel advies. Wij spreken van te voren een helder urenbudget af en daar houden wij ons aan, zolang de administratie wordt aangeleverd conform de gemaakte afspraken. Alle tarieven zijn exclusief BTW.

Loondadministratie
Ook uw horeca loonadministratie kunnen wij voor u verzorgen. De kosten voor het voeren van de loonadministratie bedragen slechts € 9 per loonstrook. Bij grotere aantallen kunnen wij een staffelkorting bieden.

Jaarwerk
Voor het samenstellen van de jaarrekening . Onze cliënten bepalen samen met ons (bij een vof of eenmanszaak) of er behoefte is aan een jaarrekening of aan bijlage bij de aangifte. Een bijlage bij de aangifte is aanzienlijk goedkoper, maar een jaarrekening heeft daarnaast voor externe partijen meer ‘waarde’.

Tarieven
Wij werken zo transparant mogelijk. Elke horeca-ondernemer betaalt bij ons hetzelfde tarief. Alleen de kenmerken van de horeca-onderneming bepalen uiteindelijk de administratieve ureninzet. Onze ureninzet varieert op basis van ervaringen van onze omvangrijke klantenportefeuille van 5 uur tot maximaal 10 uur per maand. De uiteindelijke ureninzet wordt vooraf met u overeengekomen en is vooral afhankelijk van het aantal te verwerken inkoopnota’s per maand en bankmutaties.