Home » Over Ons

Over administratiekantoor Bureau van Rooy

Uw boekhouder in Krimpen aan den IJssel!

Bureau Van Rooy is een administratiekantoor dat sinds 1985 gevestigd is als boekhouder in Krimpen aan de Lek. In dit familiebedrijf, dat is opgericht door de heer H.M. van Rooy, voeren Carsten Oort en Harjona van Rooy de directie. Vanaf de start van ons bedrijf verzorgen wij het complete dienstenpakket voor MKB-ondernemers in diverse sectoren door het gehele land. Ook verzorgen wij administraties voor stichtingen en verenigingen. Naast het voeren van deze administraties heeft ons kantoor 30 jaar ervaring met het verzorgen van de administratie en het beheer van een serviceflat voor senioren en twee seniorencomplexen.

Of u nu starter bent of al langere tijd een onderneming heeft. administratiekantoor Bureau van Rooy te Krimpen aan den IJssel kan u helpen.
Wij bieden onder andere ook startersbegeleiding aan. Als u de administratie op moet starten, vraagt dat veel kennis en expertise van u. Ieder bedrijf verlangt naar een goede en overzichtelijke administratie. Naar mate u het drukker krijgt als bedrijf, kan dit u erg veel tijd kosten. Hierdoor kan de administratie zich opstapelen en niet meer te overzien zijn. Administratiekantoor Bureau van Rooy helpt u daarbij graag.

Daarbij kunt u denken aan de financiële administratie, de loonadministratie, maar ook de fiscale aangiften. Wij kunnen alles voor u uit handen nemen, en kijken dan ook uit naar een prettige samenwerking.
De tijd die u eerst kwijt was aan de boekhouding, kunt u nu investeren in uw onderneming. Dit scheelt u wellicht ook een hoop stress, u weet namelijk vanaf nu dat uw administratie in goede handen is.

Administratiekantoor Bureau van Rooy staat voor:

  • Een efficiënte verwerking van de financiële administratie;
  • Het tijdig afhandelen van belastingzaken;
  • Een snelle jaarafsluiting;
  • Het (tussentijds) bespreken van bedrijfsresultaten, zodat u als klant weet hoe uw onderneming ervoor staat.

Heeft u interesse? Neem dan gerust contact met ons op voor een vrijblijvend gesprek.